سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Menu with CSS by Css3Menu.com




      

نمایندگان مجلس با 145 رأی موافق، 110 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 270 نماینده حاضر در صحن، با «عدم‌اعتماد» به فرجی‌دانا موافقت ‌کردند و بر این اساس اولین وزیر استیضاحی دولت یازدهم، نتوانست مجدداً رأی اعتماد را کسب کند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه علنی بررسی استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت یازدهم، صبح امروز به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.

این طرح در تاریخ 21 مردادماه با 51 امضا و در 4 بند از سوی هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شده است.

 وزیری با یک کارت زرد

فرجی‌دانا که پیش از این یک کارت زرد از مجلس دریافت کرده بود، دومین وزیر استیضاحی در مجلس نهم و اولین وزیر استیضاحی دولت یازدهم است.

البته نمایندگان مجلس نهم پیش از این طرح استیضاح وزیر ورزش دولت دهم را هم پیگیری می‌کردند اما این استیضاح بعد از حاشیه‌های فراوان، ناکام ماند.

 

 

 

 




      




      

شکست مذاکرات و نرسیدن به آتش‌‏بس پایدار و یا طولانى‌مدت، به‌‏معناى آن است که نیروهاى مقاومت مجازند در هر لحظه با موشک به‏ سرزمین‏هاى اشغالى حمله کنند و این کابوس با افزایش ناکامى در گفت‌‏وگوها براى صهیونیست‏ها آشکارتر مى‌‏شود




      

 

سد موصل بزرگ‌ترین سد عراق و چهارمین سد جهان است که فروپاشی این سد شاید به کشته و غرق شدن بیش از نیم میلیون نفر از شهروندان عراقی منجر شود.

 

ابنا: تسلط گروه تروریستی داعش بر سد بزرگ موصل، نگرانی‌هایی را درباره اقدام احتمالی این گروهک در منفجر کردن این سد برای غرق کردن شهرهای عراق از جمله بغداد و یا بستن آب و تشنگی ساکنان برخی شهرهای عراق به وجود آورده است.

نگرانی از اقدامات تروریست‌های داعش پس از تصرف سد موصل در حالی است که این گروه در حمله اخیر خود و پس از تسلط برسد فلوجه، دست به چنین اقدام مشابهی زد.

بنابر این گزارش، داعش در صورت بازکردن دریچه‌های سد و یا تخریب آن می‌تواند موصل و حتی بغداد را غرق کند.

روز دوشنبه نیز وب‌سایت خبری وابسته به داعش ویدیویی منتشر کرد که در آن یکی از اعضای این گروه تکفیری در سد موصل شنا می‌کند.

ادامه مطلب...


      
   1   2   3      >



پیامهای عمومی ارسال شده

+ حدیث قدسى: فیما اوُحىَ إلى عیسى علیه السلام هىَ (یَعْنِى النّارَ) دارُ الْجَبّارینَ وَ العُثاةِ الظّالِمینَ وَ کُلِّ فَظٍّ غَلیظٍ وَ کُلِّ مُخْتالٍ فَخورٍ؛ به عیسى علیه السلام وحى شد: که جهنّم، سراى جباران و سرکشان ظالم است و جایگاه هر تندخوى خشن و هر متکبّر مغرورى. کافى، ج 8، ص 136، ح 103.

+ نهج البلاغه 2 ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: هرگاه نیکوکاری بر روزگار و مردم آن غالب آید، اگر کسی به دیگری گمان بد برد که از او عمل زشتی سرنزده، ستمکار است، و اگر بدی بر زمانه و مردم آن غالب شود، و کسی به دیگری خوش گمان باشد، خود را فریب داد.