سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Menu with CSS by Css3Menu.com




      




      




      




      

دادگاه «مهدی هاشمی رفسنجانی»، امروز (11 مرداد) در دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی مُقیسه آغاز شده است.

همان طور که پیش تر نیز برخی از منابع آگاه دستگاه قضایی خبر داده بودند، این دادگاه به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران آغاز شده است.
باید منتظر ماند و دید آیا دستگاه قضایی کشورمان بار دیگر بدون "مصلحت اندیشی" و "واهمه سیاسی"، وظایف قانونی خود را در راستای «برقراری عدالت» اجرا خواهد کرد یا خیر؟

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3      >



پیامهای عمومی ارسال شده

+ حدیث قدسى: فیما اوُحىَ إلى عیسى علیه السلام هىَ (یَعْنِى النّارَ) دارُ الْجَبّارینَ وَ العُثاةِ الظّالِمینَ وَ کُلِّ فَظٍّ غَلیظٍ وَ کُلِّ مُخْتالٍ فَخورٍ؛ به عیسى علیه السلام وحى شد: که جهنّم، سراى جباران و سرکشان ظالم است و جایگاه هر تندخوى خشن و هر متکبّر مغرورى. کافى، ج 8، ص 136، ح 103.

+ نهج البلاغه 2 ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: هرگاه نیکوکاری بر روزگار و مردم آن غالب آید، اگر کسی به دیگری گمان بد برد که از او عمل زشتی سرنزده، ستمکار است، و اگر بدی بر زمانه و مردم آن غالب شود، و کسی به دیگری خوش گمان باشد، خود را فریب داد.