سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Menu with CSS by Css3Menu.com

وایبر" (Viber) نرم‌افزاری ویژه گوشی‌های تلفن همراه است که به افراد اجازه می‌دهد در هرکجای دنیا، با دوستان خود که این برنامه بر گوشی‌های آن‌ها

نصب شده، تماس تلفنی رایگان برقرار نموده یا پیامک رایگان ارسال کنند.

در برخی سایت‌ها، اخباری مبنی بر جاسوسی بودن این نرم‌افزار به نفع اسرائیل منتشر شده است.

وایبر، جاسوس افزار رایگان اسرائیلی

دکتر عبدالرحمان الصاوی، استاد ارتباطات در دانشگاه حلوان مصر، درستی این خبر را ممکن دانسته است. وی در گفتگو با روزنامه «صدی البلد» چاپ مصر، با اشاره به این که هیچ راهکاری برای جلوگیری از تجسس در اینترنت وجود ندارد، از کاربران اینترنتی خواست در کار با تمام شبکه‌های اجتماعی بسیار بااحتیاط عمل کنند و همچنین از قرار دادن اطلاعات مهم خود در اینترنت بپرهیزند.

برنامه وایبر توسط یک کارآفرین آمریکایی - اسرائیلی به نام تالمون مارکو "Talmon Marco" که مدیریت شرکت وایبر را بر عهده دارد، طراحی و ساخته شده است.

این شخص به مدت چهار سال در ارتش اسرائیل سابقه خدمت دارد و چندی نیز به عنوان مدیر اجرایی بخش اطلاعات در هسته مرکزی ارتش این کشور فعالیت داشته است.

روزنامه صدی البلد در ادامه تحلیل خود، با اشاره به این که «وایبر» به طور صد‌در‌صد رایگان و بدون تبلیغات به کاربران عرضه می‌شود، این سوال را پیش کشیده که این برنامه با چه هدفی، به صورت کاملاً رایگان در اختیار صد میلیون کاربر در نقاط مختلف جهان قرار گرفته است؟

گفتنی است بررسی گذشته آقای تالمون مارکو نشان می‌دهد وی در زمینه تولید جاسوس‌افزارها، ویروس‌های دانلودکننده اطلاعات و برنامه‌های هک از سابقه طولانی برخوردار است، که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به "iMesh – Bandoo" اشاره کرد.

کارشناسان به کسانی که از وایبر استفاده می‌کنند، هشدار می‌دهند علاوه بر حذف اشتراک خود از این برنامه، آن را هم از تلفن همراه خود پاک کنند.




      

 




      

 




      

صهیونیستها از کشتن مقدس عربها در جنگی الهی سخن گفتند و حتی در شبکه های اجتماعی این پیام را بی‌شرمانه منتقل کردند که نه تنها از هیچ صفحه‌ای حذف نشد بلکه از جانب نژادپرستان هزاران like گرفت تا سندی باشد بر آزاد اندیشی آنها.


به گزارش خبرگزاری فارس، کامران باقری لنکرانی در یادداشتی تفصیلی به حضور حماسی مردم در روز قدس، حمایت غرب از جنایات رژیم صهیونیستی و ایجاد تغییر در صحنه نبرد مقاومت و اشغالگران پرداخته که متن آن به شرح زیر است:

روز قدس امسال با شور و هیجانی متفاوت از سالهای پیش برگزار گردید. اگر در سالهای پیش برای یادآوری ددمنشی نژادپرستان صهیونیست باید از جنایاتشان در سالهای دور و نزدیک شاهد می‌آوردیم، امسال صهیونیست ها در نبردی ناجوانمردانه از 18 روز پیش یعنی دهم ماه مبارک رمضان به جان مردم بیگناه فلسطین افتاده اند  و از 9 روز پیش یعنی نوزدهم ماه مبارک این ددمنشی را با هجمه زمینی خود شدت بخشیده اند.

شمار تلفات از هزار نفر فراتر رفته و آمار مجروحان به حدود 6 هزار نفر رسیده است که به اعتراف خود جنایتکاران، اکثریت قریب به اتفاق آنها را مردم عادی تشکیل می‌دهند و بیش از نیمی از آنها زنان وکودکان بیگناه هستند.

دولت متحجر اسرائیل این عملیات وحشیانه را به بهانه خونخواهی از 3 نوجوان اسرائیلی آغاز کرد و در منطقی قرون وسطایی به این بهانه، کشتن هر عربی را در نوار غزه مجاز بلکه لازم دانست.

فرمانده تیپ مهاجم اسرائیلی در آغاز حمله از کشتن مقدس عربها در جنگی الهی سخن گفت. حتی در شبکه های اجتماعی این پیام را بیشرمانه منتقل کردند که «کشتن عرب ها آپارتاید نیست چون آنها آدم نیستند!».  طرفه اینکه این پیام ضد بشری از هیچ شبکه اجتماعی حذف نشد و برعکس از جانب نژادپرستان هزاران like گرفت تا سندی باشد بر آزاد اندیشی این شبکه‌ها!

جنایاتی که این روزها در غزه رخ می‌دهند در خیال نمی‌گنجند. حمله به بیمارستان و کشتن مجروحین، تخریب مساجد و مدارس، تک تیراندازی به کودکانی که لحظاتی در ساحل غزه بازی می‌کردند، حمله هدفمند به خانه‌های مسکونی که می‌دانند هیچ عامل نظامی در آنها نیست اندکی از بسیار این جنایات  است.

در توجیه این عملیات سبوعانه سخنگویان رسمی دولت غاصب اسرائیل گفتند ما این تخریب ها را انجام می‌دهیم تا وقتی مبارزان حماس از نبردگاهشان برگشتند دیگر غزه را نشناسند.

کشتن خانواده مجاهدان، به عنوان حق مسلم غاصبان تبلیغ شد. صهیونیسم به عنوان حزب الشیطان زمان ما پلیدی خود را نمی‌تواند پنهان سازد.

در همین آتش بس نیم بندی که امروز اعلام شد، چند دقیقه قبل از شروع آتش بس صهیونیست‌ها به شدت خان یونس را کوبیدند تا ادای پیروزمندان را در بیاورند و البته چون همیشه، همه اهداف غیر نظامی بودند و شهدا را زنان و کودکان تشکیل میدادند نه مبارزان و افراد مسلح.

یاوه سرایی‌های جنایتکاران امر غریبی نیست و اما دفاع یک پارچه نظام حاکمیتی استکباری از این هجوم وحشیانه که وجدانهای همگانی را تکان داد رسواگر بسیاری از نقاط ابهام در شناخت تمدن استکباری بود. این است که تظاهرات امسال تنها یک راهپیمایی آرام نبود.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3      



پیامهای عمومی ارسال شده

+ حدیث قدسى: فیما اوُحىَ إلى عیسى علیه السلام هىَ (یَعْنِى النّارَ) دارُ الْجَبّارینَ وَ العُثاةِ الظّالِمینَ وَ کُلِّ فَظٍّ غَلیظٍ وَ کُلِّ مُخْتالٍ فَخورٍ؛ به عیسى علیه السلام وحى شد: که جهنّم، سراى جباران و سرکشان ظالم است و جایگاه هر تندخوى خشن و هر متکبّر مغرورى. کافى، ج 8، ص 136، ح 103.

+ نهج البلاغه 2 ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: هرگاه نیکوکاری بر روزگار و مردم آن غالب آید، اگر کسی به دیگری گمان بد برد که از او عمل زشتی سرنزده، ستمکار است، و اگر بدی بر زمانه و مردم آن غالب شود، و کسی به دیگری خوش گمان باشد، خود را فریب داد.