سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Menu with CSS by Css3Menu.com

یا صاحب الزمان ؛ ما بی سلیقه ایم ؛ تو حاجات ما بخواه ؛

ورنه گدا طلب آب و نان کند ...

 

جمکران

« برای تعجیل در ظهور صلوات »




      

 

شهید بهمن درولی

به طور معمول در همه گلزارهای شهدا در شهرهای گوناگون، دیده می شود که مزار مطهر شهدا یک یا چند وجب از سطح زمین بالاترند ؛ این بلندی مزار، در برخی از شهرها به یک متر هم می‌ رسد . سنگ مزار شهدا هم معمولاً از نوع مرغوب انتخاب می‌شود . اما در میان گلزار بهشت علی دزفول، تنها یک قبر وجود دارد که بی نام ، ساده و همسطح زمین است و آن مزار عارف وارسته فرمانده شهید بهمن (محمد جواد) دُرولی است .

بهمن دُرولی همان دانشجوی (دانشگاه علم و صنعت) شهیدی است که وصیت کرد : قبرم را ساده و هم سطح زمین درست کنید و با اندکی سیمان روی آن را بپوشانید و فقط با انگشت روی آن بنویسید : پر کاهی تقدیم به آستان قدس الهی...

 شهید بهمن درولی ، سرانجام در سال 1365 ؛ در سن 24 سالگی در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


شهید بهمن درولی

 

بخش هایی از وصیت نامه شهید درولی در ادامه مطلب...




برچسب ها : شهید شناسی  ,

      

 

کودک سوری

جنایات هولناکی در سوریه در حال انجام است که حتی به سختی می‌توان تصاویر و فیلم‌های کوتاه آن را از طریق سایت‌های اینترنتی و رسانه‌های جمعی دنبال کرد ؛ جنایت‌هایی که عقل از درک آنها عاجز است و هرگز قابل بخشش نخواهد بود.

چگونه می‌توان چهره گریان و بی‌ قرار کودکانی را فراموش کرد که از ترس به خود می‌لرزند و به دنبال آغوشی برای پناه گرفتن هستند؟

چگونه می توان تصاویر کودکان خردسال را که تنها چند سال از عمرشان گذشته و به طرز ناجوانمردانه ای کشته شده اند مشاهده و تحمل کرد؟

پدران و مادران ؛ لبخند کودکان از دست رفته خود را به یاد می آورند و اندوهشان را پایانی نیست. در نگاه آنها دنیا ویرانه ای بیش نیست . اکنون چند میلیون سوری آواره هستند و قربانیان این درگیری ها نیز هر روز بیشتر و بیشتر می شود .

به راستی چه کسی مسئول ارتکاب این جنایات هولناک در سوریه است؟؟؟

 

کودکان بی گناه سوریه






برچسب ها : سیاسی  ,
      

هر کس که در دل ، برای سرنوشت خود ، سرنوشت این ملت

و آینده ی ایران اسلامی ارزش قائل است ، او یک بسیجی است.

 

امام خامنه ای

 

 






برچسب ها : در پرتو کلام رهبر  ,
      

زمان بازرگان به ما برچسب چریک زدند ، زمان بنی صدر هم برچسب منافق ؛ الان هم بر چسب خشک مقدس و تحجر ؛ هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم ، برچسب بارانمان کردند ؛ حالا روزی ده برچسب دریافت می کنیم ؛ اما بسیجیان دلسرد نباشید ! حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند.

« سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت »

تصویر شهید همت




      
   1   2      >



پیامهای عمومی ارسال شده

+ حدیث قدسى: فیما اوُحىَ إلى عیسى علیه السلام هىَ (یَعْنِى النّارَ) دارُ الْجَبّارینَ وَ العُثاةِ الظّالِمینَ وَ کُلِّ فَظٍّ غَلیظٍ وَ کُلِّ مُخْتالٍ فَخورٍ؛ به عیسى علیه السلام وحى شد: که جهنّم، سراى جباران و سرکشان ظالم است و جایگاه هر تندخوى خشن و هر متکبّر مغرورى. کافى، ج 8، ص 136، ح 103.

+ نهج البلاغه 2 ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: هرگاه نیکوکاری بر روزگار و مردم آن غالب آید، اگر کسی به دیگری گمان بد برد که از او عمل زشتی سرنزده، ستمکار است، و اگر بدی بر زمانه و مردم آن غالب شود، و کسی به دیگری خوش گمان باشد، خود را فریب داد.