سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Menu with CSS by Css3Menu.com

روزی 5 نفر بودیم و تنها آن روز 4سیب بود ک فهمیدم مادرم سیب دوس ندارد (ابو علی سینا) 

روز مادر تولد حضرت زهرا مبارک




      

| گــروه اندیشه ، فرهنگ ، اجتماعی و تاریخ و تمــدن  وبگاه جــوان انقلابی –   javanenghelabi.ir | : کلمه Hell به معنای جهنم است و آنها که نمی‌خواستند نام خدا بر سر زبان‌ها بیفتد با ترفندی آن را حذف کرده‌اند و ما هم بدون اینکه بدانیم به جای استفاده از نام خدا در ارتباطات، همدیگر […]

| گــروه اندیشه ، فرهنگ ، اجتماعی و تاریخ و تمــدن  وبگاه جــوان انقلابی –   javanenghelabi.ir | :

کلمه Hell به معنای جهنم است و آنها که نمی‌خواستند نام خدا بر سر زبان‌ها بیفتد با ترفندی آن را حذف کرده‌اند و ما هم بدون اینکه بدانیم به جای استفاده از نام خدا در ارتباطات، همدیگر را به جهنم دعوت می‌کنیم.

| جــوان انـقلابی | : دکتر سوزان اوبری، مسلمانی از ایالت کالیفرنیای امریکاست که بعد از تشرف به اسلام نام خود را صدیقه الفرقان گذاشت. از آن پس بسیار به اصول اسلام و تشیع پایبند گشت. بنا به گفته این محقق وکارشناس امریکایی کلمه Hello که سال‌های زیادی است در زبان انگلیسی و میان انگلیسی زبان‌ها جاافتاده و متأسفانه ایرانی‌ها هم آن را به‌کار می‌گیرند، درحقیقت از سوی کسانی شکل گرفته است که به عمد می‌خواسته‌اند نام خدا را در دین مسیحیت حذف کنند.


 

javanenghelabi - hello

ادامه مطلب...


      

گزیده ای از بیانات رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ملی فناوری هسته ای صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس، مدیران، متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی، مهمترین دستاورد پیشرفتهای هسته ای کشور را تقویت اعتماد به نفس ملی عمیق در کشور و زمینه سازی برای پیشرفتهای علمی دیگر دانستند و با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه پنج بعلاوه یک، تأکید کردند: موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضد ایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته ای به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و هیچیک از دستاوردهای هسته ای نیز تعطیل بردار نیست، ضمن آنکه روابط آژانس بین المللی انرژی اتمی با ایران نیز باید روابط متعارف و غیرفوق العاده باشد.

ادامه مطلب...


      

 پایـگاه جـوان انقـلابی | دکتر عـبدالرضا داوری :

  پس از ارسال گسترده پیامک نوروزی از سوی حسن روحانی، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی و سایتهای خبری، از طریق ضرب قیمت احتمالی یک پیامک در تعداد کل پیامکها، هزینه ارسال پیامکهای نوروزی دولت محاسبه و از آن به عنوان اسراف یاد کردند و حتی برخی نیز به سرایش شعر علیه پیامکهای نوروزی حسن روحانی پرداختند.

دوستانی که چنین محاسباتی کردند فراموش کرده اند که رگــولاتوری تلفن همراه در ایران کاملا تحت کنترل دولت است و علی الاصول چنین پیامکی کمترین هزینه ای برای دولت در بر نداشتـه و هزینه آن حداکثر از جنس هزینه پیامکهایی است که اپراتورها برای مخاطبانشان می فرستند و در آن پیرامـون قبض پرداختی و یا اطلاعاتی از این دست سخن می گویند. البته حتی اگر هزینه ای هم برای این پیامکها متصـور باشد از 330 میلیون تومان (به ازاء ارسال 55 میلیون پیامک 6 تومانی) فراتر نخواهد رفت که این مبلغ در قبال بودجه های تبلـیغاتی نهاد ریاست جمهوری و کل مجموعه دولت و شرکتهای دولتی ، چنان ناچیز است ومطلقا اهمیتی ندارد. (البته با توضیح بالا همین مبلغ هم پرداخت نشده است)*
به نظر اینجانب موضوع ارسال پیامکهای گسترده حسن روحانی در روز اول فروردین 93 را باید از منظری دیگر دید : پس از درگیری تیم اطلاع رسانی ریاست جمهوری با صدا وسیما بر سر انتخاب مجری در آخرین گفتگوی تلویزیونی حسن روحانی، به نظر می آید که دفتر رییس جمهور در پی رسانه های جایگزین برای اطلاع رسانی گسترده است و به همین دلیل در یک مانور رسانه ای از سیستم ارسال پیامک انبوه استفاده کرده اند تا اولا به صدا وسیما پیام دهند که در مواقع ضروری می توانند انحصار خبری صدا و سیما را در خبررسانی بشکنند و جامعه را عنداللزوم به صورت فراگیر از برخی اخبار و اطلاعیه های مورد نظرشان مطلع سازند و ثانیا با ارسال یک پیام کمتر حساسیت زا(تبریک نوروزی) عمق و گستره تاثیر گذاری پیامکهای انبوه بر جامعه را اندازه گیری نمایند و با تحلیل بازخوردها، گامهای بعدی را بردارند.
این مجموعه اقدامات نشان می دهد که تیم رسانه ای حسن روحانی در نظر دارد در ماههای آتی و همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی گام نخست توافق ژنو در تیر 1393، پیامهایی را به جامعه منتقل کند که احتمالا صدا و سیما در انتشار این پیامها همکاری لازم را نخواهد داشت و بر همین اساس ارزیابی رسانه های جایگزین در دستور کار تیم دولت قرار گرفته است. فراموش نکنیم که در دفتر رییس جمهور، با یک تیم کارکشته امنیتی که انصافا کارشان را هم خوب بلدند، طرف هستیم. بنابراین می توان پیش بینی کرد که تابستان 93 تابستانی داغ است!

منبع:جوان انقلابی




      

ابلاغ سیاست‌های کلی «سلامت»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی «سلامت» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
متن سیاستهای کلی سلامت که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
سیاست های کلی سلامت
1 ـ ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت مبتنی بر اصول و ارزش‌های انسانی- ‌اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه.
1-1- ارتقاء نظام انتخاب، ارزشیابی و تعلیم و تربیت اساتید و دانشجویان و مدیران و تحول در محیط‌های علمی و دانشگاهی متناسب با ارزش‌های اسلامی، اخلاق پزشکی و آداب حرفه‌ای.
2-1- آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسؤولیت‌های اجتماعی خود و استفاده از ظرفیت محیط‌های ارائه مراقبت‌های سلامت برای رشد معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه.

2- تحقق رویکرد سلامت همه جانبه و انسان سالم در همه قوانین، سیاست‌های اجرایی و مقررات با رعایت:
ادامه مطلب...


      
   1   2      >



پیامهای عمومی ارسال شده

+ حدیث قدسى: فیما اوُحىَ إلى عیسى علیه السلام هىَ (یَعْنِى النّارَ) دارُ الْجَبّارینَ وَ العُثاةِ الظّالِمینَ وَ کُلِّ فَظٍّ غَلیظٍ وَ کُلِّ مُخْتالٍ فَخورٍ؛ به عیسى علیه السلام وحى شد: که جهنّم، سراى جباران و سرکشان ظالم است و جایگاه هر تندخوى خشن و هر متکبّر مغرورى. کافى، ج 8، ص 136، ح 103.

+ نهج البلاغه 2 ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: هرگاه نیکوکاری بر روزگار و مردم آن غالب آید، اگر کسی به دیگری گمان بد برد که از او عمل زشتی سرنزده، ستمکار است، و اگر بدی بر زمانه و مردم آن غالب شود، و کسی به دیگری خوش گمان باشد، خود را فریب داد.