سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Menu with CSS by Css3Menu.com

کمیتـه روابط خـارجی پارلمـان اروپا پیش‌نویـس قطعنامـه‌ای را درباره راهبرد اتحادیه اروپا در قبـال ایران تصـویب کرد که پس از تصـویب نهایی به نهادهـای اتحادیه اروپا، پارلمان‌ها و دولت‌های اروپایی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش پایگاه جـوان انقـلابی ؛ کمیـته روابـط خـارجی پارلمـان اروپـا روز دوشـنبه درباره پیـش‌نویس قطعـنامه‌ای در خصـوص راهبرد اتحـادیه اروپـا در قبال ایران رای‌گیری و آن را تصویب کرد. قرار است این قطعنامه در جلسه جمعی پارلمان اروپا که روز پنجشنبه برگزار می‌شود به بحث و سپس به رای گذاشته شود.

پیش نویس این قطعنامه 7 صفحه بوده و موضوعات مختلفی نظیر موضوع هسته‌ای، روابط ایران و اتحادیه اروپا، موضوعات منطقه‌ای و حقوق بشر را شامل می‌شود.

در بخش مقدمه این قطعنامه، قطعنامه‌های قبلی پارلمان اروپا در قبال ایرانی در خصوص موضوعات مختلف از جمله موضوعات حقوق بشری ذکر شده و در ملاحظاتی که پس از مقدمه آمده نکاتی قابل توجه وجود دارند. یکی از نکات این است که «انتخابات ریاست جمهوری ایران بر اساس استاندارهای دموکراتیک مدنظر اتحادیه اروپا برگزار نشده است»، و نکته دیگر اینکه «در کنار توافق هسته‌ای، موضوعات متنوعی شامل حقوق بشر و امنیت منطقه باید بین ایران و اتحادیه اروپا مورد گفت‌وگو قرار گیرند». مورد دیگر که در این بخش به آن اشاره شده این است که «وضعیت حقوق بشر در ایران هنوز تحت نقض سیستماتیک مداوم حقوق اساسی است».

در ادامه این قطعنامه طی 23 بند سیاستهای اتحادیه اروپا در زمینه موضوعات مختلف تبیین شده است.


ادامه مطلب...


      

 

بنام خدا

 میدانم همیشه کنارم بودی همیشه هواییم را داشته ای  ومی دانم از درد ودل هاییم ک می خواهم برایت بگوییم آگاهی

  ولی آنقدر غرق در گناهم ک ...که رویم نمی شود.

 ولی میدانم که تو بخشننده ترین بخشنده هایی

تنها وفقط....... از گناهانم بگذر

به امید باران رحمتت که همیشه بر سرمان جاری بوده و قدرش را ندانسته ایم

فرستنده یه بسیجی

 




      

این بحث و یه جوانی از اقایی دکتر حسن عباسی می پرسه شاید سوال بسیاری از شما ها باشه که چرا از همه انتقاد میکنید ولی از رهبر هیچ انتقادی نمیکنید دلیلشو اقای دکتر چنین میگن:خب چرا چرا از رهبر انتقادی نمیشه خب مثلا چرا از شما باید انتقاد کنیم شما باید یه چیزی داشته باشید که از شما انتقاد کنیم مثلا شما خوشتیپ نیستید که هستین رهبر انقلاب خوشتیپ نیس که هس شجاع نیس که هس حکیم نیس که هس بست پنج ساله دشمن رو بعد دفاع مقدس پشت درهای بسته نگه داشته پدر ایران نوین نیس که هس........

جهت مشاهده کامل سخنرانی دکترحسن عباسی کلیک کنید

 

 

 

 




      

 

شوروی بزرگترین تامین کننده نیازهای تسلیحاتی عراق بود.

آمریکا بزرگترین متحد عراق بر علیه ایران بود.

آلمان بزرگترین کارخانه ساخت سلاح شیمیایی را در عراق ساخت.

فرانسه علاوه بر صدها هواپیما موشک و... یک بمب اتمی به عراق برای حمله به ایران هدیه نمود!

ایتالیا چند میلیون مین ضد نفر به عراق فرستاد.

سوئیس کاربرد پروژه اورانیوم را در عراق آغاز کرد.

ادامه مطلب...


      
<      1   2      



پیامهای عمومی ارسال شده

+ حدیث قدسى: فیما اوُحىَ إلى عیسى علیه السلام هىَ (یَعْنِى النّارَ) دارُ الْجَبّارینَ وَ العُثاةِ الظّالِمینَ وَ کُلِّ فَظٍّ غَلیظٍ وَ کُلِّ مُخْتالٍ فَخورٍ؛ به عیسى علیه السلام وحى شد: که جهنّم، سراى جباران و سرکشان ظالم است و جایگاه هر تندخوى خشن و هر متکبّر مغرورى. کافى، ج 8، ص 136، ح 103.

+ نهج البلاغه 2 ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی گویند. جز آنکه خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت

+ نهج البلاغه ?و درود خدا بر او فرمود: هرگاه نیکوکاری بر روزگار و مردم آن غالب آید، اگر کسی به دیگری گمان بد برد که از او عمل زشتی سرنزده، ستمکار است، و اگر بدی بر زمانه و مردم آن غالب شود، و کسی به دیگری خوش گمان باشد، خود را فریب داد.